از 2,300,000 ت/ شب
رزرو آنلاین

گوشواره نقره (212)

بعد از انجام پذیرش در دالان ورودی عمارت و در بدو ورود به حیاط، درست روبروی شما اتاقی که شما رزرو کرده اید وجود دارد. این اتاق که از کف حیاط، به اندازه 8 پله بالاتر است؛ در مجاورت اتاق سرو جهان قرار داشته و دید خوبی به حیاط عمارت دارد.

پس دقایقی را روی صندلی های حیاط و در این زاویه از تماشای المان های موجود در حیاط لذت ببرید و وقتی نفس‌تان چاق شد؛ هشت پله به سمت بالا رفته و در سمت چپی را باز کنید.

وارد اتاق گوشواره نقره که شدید؛ از آینه کاری دور اتاق گرفته تا شمعدانی و تخت چوبی و… شما را مجذوب خود خواهد کرد. اما درست بالای تخت و از پنجره های اتاق که بیرون را تماشا کنید؛ از این زاویه هم می‌توانید از تماشای حیاط و حوض و دیگر زیبایی هایش لذت ببرید.

خستگی راه و جاده را با یک دوش آب گرم یا خنک به در کنید و دوباره به حیاط برگردید و شربت بیدمشک یا هر نوشیدنی دیگری را سفارش دهید و به جذب آرامش در دل بافت تاریخی کاشان ادامه دهید.

ما هم در هتل محمودیه کاشان قرار گذاشته ایم تا فضای آرامش و آسایش مهمانی که شما باشید را فراهم کنیم. به همین جهت هم چند کلمه ای از آرامش در این اتاق و خانه نوشتیم و آن را توصیف کردیم. اما هیچ توصیفی جای کلمات شما را نمی‌گیرد. پس اگر در این اتاق و عمارت مهمان ما بوده اید؛ لطفا دست به قلم شوید و چند کلمه ای از تجربه خود بنویسید تا شاید برای مهمانی دیگر مفید باشد.

تلویزیون
چیلر
حمام
حوله خشک کن
سرویس بهداشتی فرنگی
سشوار
فن کوئیل
مینی بار
وایفای
از 2,300,000 ت/ شب
1403/8/28
-
1403/8/29

مالک

mahmoodi

عضویت از 1401