از 2,300,000 ت/ شب
رزرو آنلاین

نیم تاج (206)

وارد دالان (دالون) عمارت محمودیه شوید. پذیرش خود و همراهتان را انجام دهید و برای دیدن زیبایی‌های حیاط عمارت لحظه ای درنگ نکنید. چرا که به محض ورود به حیاط حس و حال حوض و بادگیر و دیگر المان‌ها شما را به گذشته پرتاب خواهد کرد.

اما از دیدن حیاط و فرایند پذیرش که عبور کردید؛ 4 پله را قدم بزنید و وارد حیاط شوید. سمت چپ حوض، اتاق شما در انتظارتان است.

اتاقی دونفره و نقلی که پنجره ای جمع و جور هم داشته و مناسب این است که نور کمی را از خود عبور داده، صبح دل انگیزی را برایتان فراهم کرده و زیبایی های حیاط را به شما نشان دهد. اما اگر اهل کشیدن سیگار یا نشستن روی صندلی و گفتگوی دونفره باشید؛ باید اتاق را ترک کنید و از صندلی‌های حیاط و کنار حوض برای هم‌صحبتی استفاده کنید.

ما قرارمان در عمارت محمودیه کاشان را فراموش نکرده ایم و هر لحظه تلاش می‌کنیم تا هرچه بیشتر امکانات رفاهی و آسایش مهمان را فراهم کنیم. اما حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت جز امکانات اولیه هر اتاق بوده و اتاق نیم تاج هم از این قاعده مستثنی نیست و مجهز به یک سرویس و حمام با کاشی‌های سنتی است.

پله و بالا و پایین شدن از آن جزئی از خانه‌های قدیمی است. اما این اتاق جز اتاق‌هایی است که پله خور کمتری داشته و مناسب افرادی است که به هر دلیلی نباید زیاد از پله استفاده کنند.

امیدواریم که توانسته باشیم به خوبی این اتاق را توصیف کنیم و لذت حضور در آن را برایتان دوچندان کنیم. اما هیچ توصیفی بهتر و دقیق‌تر از توصیف شما نیست. پس اگر قبلا در این اتاق اقامت داشته اید؛ نظرتان را برایمان بنویسید و اگر هم قصد اقامت در این اتاق را دارید؛ نظرتان دیگران را بخوانید.

تلویزیون
چیلر
حمام
حوله خشک کن
سرویس بهداشتی فرنگی
سشوار
فن کوئیل
مینی بار
وایفای
از 2,300,000 ت/ شب
1403/8/28
-
1403/8/29

مالک

mahmoodi

عضویت از 1401