از 4,600,000 ت/ شب
رزرو آنلاین

سرو جهان (200)

سرو جهان باشید و چندشبی پادشاهی کنید.

وارد عمارت محمودیه که شدید و پذیرش خود را انجام دادید؛ درست روبروی شما 2 بخش مهم خانه وجود دارد. بادگیر عمارت و اتاق سرو جهان ( شاه نشین) که اتاق شماست. اما برای رسیدن به این اتاق باید ایوان شمالی عمارت را قدم بزنید از پله ها به کف حیاط بروید؛ ثانیه ها یا دقایقی را از تماشای حوض کف حیاط و درختان اطرافش لذت ببرید و در نهایت 8 پله را به سمت بالا قدم بردارید.

اینجا و درست سمت راست شما، در اتاق سرو جهان به روی شما باز می‌شود. المان های زیادی به محض ورود چشم نوازی خواهند کرد. اما مهم‌ترین شان تخت چوبی و سنتی دونفره و 2 صندلی چوبی با پارچه های مخمل بنفش است.

خسته ی راه هستید. پس خود را به یک دوش آب گرم در حمام سنتی مهمان کنید و دقایق یا ساعاتی را استراحت کنید که صندلی‌های چوبی با مخمل بنفش منتظر شما هستند که روی آن‌ها بنشینید.

روی آن‌ها بنشینید، شربت، چای یا قهوه میل کنید و گفتگوی دونفره با منظره حیاط عمارت را آغاز کنید و خلاصه اینکه سرو جهان، ملکه و پادشاه باشید و از هم صحبتی لذت ببرید.

البته که قرار ما هم در هتل محمودیه همین است که فضای آرامش و آسایش مهمان را فراهم کنیم. به همین جهت این اتاق را با گچ بری های خاص و فرش دستبافت تزیین کرده ایم تا لذت اقامت در این اتاق را بیشتر کنیم.

چند کلمه ای راجع به این اتاق نوشتیم تا گوشه ای از لذت اقامت در این اتاق را توصیف کرده باشیم. اما توصیف شما و همراهتان از این اتاق برای ما و مهمانان دیگری که بعد از شما می‌آیند؛ جور دیگری خاص است. پس لطفا نوشتن این توصیف را دریغ نکنید و برایمان بنویسید.

تلویزیون
چیلر
حمام
حوله خشک کن
سرویس بهداشتی فرنگی
سشوار
فن کوئیل
مینی بار
وایفای
از 4,600,000 ت/ شب
1403/8/28
-
1403/8/29

مالک

mahmoodi

عضویت از 1401