از 3,900,000 ت/ شب
رزرو آنلاین

شمس ایران 2 (217)

بعد از اینکه وارد عمارت شدید و پذیرش خود را انجام دادید و بعد از اینکه دالان ورودی عمارت را رد کردید؛ به محض ورود به ایوان، بادگیر و اتاق شاه نشین عمارت روبروی شماست. دونفری چند ثانیه ای بایستید و به روزگار قدیم و زندگی در خانه های این شکلی سفر کنید.

اما اتاق شما درست روبروی اتاق شاه نشین است و برای رسیدن به آن کافی است 6 پله از کف حیاط به سمت زیرزمین قدم بردارید. در زیر زمین را که باز کنید با یک دار قالی کاشان روبرو می‌شوید که قسمتی از آن بافته شده است. سمت راست، در اتاقتان است و به محض بازکردن با المان‌های متفاوتی روبرو می‌شوید. از تخت چوبی و سنتی دونفره گرفته تا صندلی های چوبی که برای نشستن و گفتگوی دونفره قرار داده شده اند.

اینجاست که شاید با خود بگویید ” من از این دنیا چی میخوام دوتا صندلی چوبی”

پس فرصت را از دست ندهید و بعد از درکردن خستگی راه و استحمام در حمام سنتی اتاق، پنجره ی اتاق را باز کنید و روی صندلی‌های چوبی دقایقی را بنشینید و از خوبی های خود گپ بزنید. نوشیدن چای و شربت را هم فراموش نکنید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به هردلیلی بالا و پایین شدن از پله برایتان سخت و دشوار است؛ به خود سختی ندهید و عطای این اتاق را به لقایش ببخشید. از اتاق های فیروزه و آهو دیدن کنید که پله های کمتری دارد و مناسب شماست.

سعی کردیم با تعدادی کلمات، این اتاق را به شما معرفی کنیم. اما هیچ چیز جای کلماتی که شما می‌نویسید را نمی‌گیرد. پس کلمات را از ما و دیگر مهمانانی که بعد از شما به هتل محمودیه کاشان می‌آیند؛ دریغ نکنید و برایمان بنویسید. از وصف اتاق و عمارت گرفته تا نمره ای که به پذیرایی و مهمان نوازی ما می‌دهید؛ برای دیگر مهمانان جالب وکارگشا خواهد بود.

تلویزیون
چیلر
حمام
حوله خشک کن
سرویس بهداشتی فرنگی
سشوار
فن کوئیل
مینی بار
از 3,900,000 ت/ شب
1403/8/28
-
1403/8/29

مالک

mahmoodi

عضویت از 1401