از 2,300,000 ت/ شب
رزرو آنلاین

شمس ایران 1 (204)

وقتی وارد عمارت محمودیه می‌شوید، پذیرش خود وهمراهانتان را انجام می‌دهید و وارد ایوان عمارت می‌شوید؛ اولین المانی که توجه شما را جلب می‌کند، بادگیر زیبا و خاص این عمارت است. چند ثانیه ای اینجا و در همین نقطه ای که هستید؛ بایستید و روح و روان خود را به ایام قدیم ببرید.

درست روبروی بادگیر و اتاق شاه نشین، 6 پله از کف حیاط به سمت پایین قدم بردارید. روبروی شما یک دار قالی اصیل کاشان و سمت چپ شما، در اتاقتان است. آن را باز کنید و وارد اتاق شوید تا با المان های متفاوتی روبرو شوید. اما پیشنهاد می‌کنیم قبل از پرداختن به دیگر المان‌ها، به سراغ پنجره ی اتاق بروید و از آن زاویه، باز هم حیاط عمارت را نگاه کنید.

اما به سراغ دیگر المان های موجود در اتاق می‌رویم. در این اتاق 4 تخته و خانوادگی که از قضا تنها اتاق 4 تخته عمارت هم هست؛ یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره قرار داشته و درست روبروی تخت دونفره، 2 صندلی چوبی هم قرار دارد. صندلی‌هایی که قرار داده شده اند تا بعد از رفع خستگی، روی آن‌ها بنشینید، چای و شربت میل کنید و هم صحبتی و گفتگو کنید.

این اتاق یکی از سنتی ترین حمام‌های موجود در عمارت را در خود جای داده و با کاشی های فیروزه ای تزیین شده است تا مثل لحظه ای که وارد عمارت شدید؛ باز هم به ایام قدیم سفر کنید.

اگر همراه خود فردی سالمند دارید یا فردی که بالا و پایین شدن از پله برایش دشوار است؛ شاید این اتاق مناسب شما نباشد. توصیه می‌کنیم اگر که برایتان مقدور است و می‌توانید 2 اتاق دوتخته داشته باشید و ظرفیت هتل هم تکمیل نیست؛ از اتاق های دوتخته هتل محمودیه کاشان دیدن کنید.

با چند کلمه سعی کردیم اتاق شمس ایران را توصیف کنیم. اما هیچ چیز جای توصیف های شما را نخواهد گرفت. پس اگر مهمان این اتاق شدید؛ لطفا برای دیگرانی که بعد از شما مهمان این اتاق خواهند بود؛ وصفیات خود را بنویسید.

تلویزیون
چیلر
حمام
حوله خشک کن
سرویس بهداشتی فرنگی
سشوار
فن کوئیل
مینی بار
وایفای
از 2,300,000 ت/ شب
1403/8/28
-
1403/8/29

مالک

mahmoodi

عضویت از 1401