از 2,300,000 ت/ شب
رزرو آنلاین

بالا خانه پروین (214)

وارد عمارت که شدید و پذیرش خود و همراهتان را انجام دادید؛ قبل از اینکه به سمت اتاقتان حرکت کنید؛ چند دقیقه ای را در حیاط بمانید و لذت ببرید. از تماشای بادگیر و دورتا دور حیاط گرفته تا هرچیزی که شما را به ایام قدیم ببرد؛ فضای آرامش شما را فراهم خواهد کرد.

اما بعد از اینکه دقایقی را در حیاط و حتی روی صندلی های آن از فضا لذت بردید؛ به سمت شمال خانه حرکت کرده  و 21 پله را به سمت بالا حرکت کنید. سمت چپ شما و در بالاترین نقطه هتل اتاق شما یعنی اتاق بالاخانه پروین قرار دارد.

در اتاق را باز کنید، از دالان اتاق عبور کنید تا به قسمت اصلی اتاق برسید. قسمتی که یک تخت دونفره، دوصندلی چوبی و سرویس و حمام را در خود جای داده است.

دوش آب گرم یا خنکی بگیرید، خستگی راه به در کنید و روی صندلی های چوبی بنشینید. زیر سقف کوتاه این اتاق و در بالاترین نقطه عمارت از نوشیدن چای و شربت بیدمشک و هم‌صحبتی با یار و همسفر لذت ببرید و دقایقی را از دغدغه های روزمره جدا شوید. هر موقع هم دوست داشتید از پنجره اتاق، نیم نگاهی به حیاط عمارت بیندازید و از صفای آن لذت ببرید.

به تعداد پله های این اتاق (21 پله) اشاره کردیم. پس اگر همراه خود، فردی دارید که بالارفتن از این تعداد پله سخت و دشوار است؛ پیشنهاد می‌کنیم از اتاق های فیروزه، آهو و سایر اتاق های دوتخته دیدن کنید.

ما اینجا در عمارت محمودیه کاشان قرار گذاشتیم تا جایی که در توانمان هست؛ آرامش و آسایش شما را فراهم کنیم. این توصیفاتی هم که خواندید گوشه ای از به تصویرکشیدن آرامش و آسایش و لذت از عمارت بود و قطعا شمایی که در این خانه اقامت داشته اید یا قصد اقامت دارید؛ بهتر می‌توانید این اتاق و خانه را برای دیگران توصیف کنید. پس لطفا نظرات و توصیفات خود را دریغ نکنید و برایمان بنویسید.

آب گرم
تلویزیون
چیلر
حمام
حوله خشک کن
سرویس بهداشتی فرنگی
سشوار
فن کوئیل
مینی بار
وایفای
نمایش همه
از 2,300,000 ت/ شب
1403/8/28
-
1403/8/29

مالک

mahmoodi

عضویت از 1401