از 2,300,000 ت/ شب
رزرو آنلاین

بالا خانه طلوع (215)

وقتی کوچه ی پیچ در پیچ و قدیمی منتهی به عمارت را به پایان می‌رسانید، وارد دالان عمارت می‌شوید و پذیرش خود و همراهتان را انجام می‌دهید؛ همین حوالی چند دقیقه ای توقف کنید. از تماشای حیاط و حوض و بادگیر و هرآنچه مربوط به ایام قدیم می‌شود؛ لذت ببرید.

اما بعد از اینکه از تماشا لذت بردید و دقایقی را زندگی کردید؛ همین مسیر را ادامه دهید، 19 پله را به سمت بالا حرکت کنید تا به اتاق خود که تقریبا در ارتفاعی مشابه اتاق بالاخانه پروین قرار دارد برسید. اولین کاری که بعد از بازکردن در اتاق می‌کنید این باشد که پنجره اتاق را باز کنید و از این زاویه هم از تماشای حیاط لذت ببرید.

این اتاق دو تخته علاوه بر امکانات اولیه ای مثل تخت خواب و سایر امکاناتی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده؛ شامل یک آینه قدی است که دورتادور آن آینه کاری شده و بهترین گزینه برای عکاسی سلفی و دونفره است.

پس بعد از اینکه دقایقی را استراحت کردید و وسایل خود را جاگذاری کردید و چند دقیقه ای هم روی صندلی های چوبی با روکش نسبتا نارنجی آن نشستید و گپ زدید؛ عکس دونفره را فراموش نکنید.

تفاوت اساسی این اتاق با سایر اتاق های دو تخته، سرویس بهداشتی و حمام آن است که برای بعضی مهمانان، دوست داشتنی و برای بعضی دیگر ناخوشایند است. چرا که سرویس و حمام این اتاق، خارج از آن قرار دارد. اما یک حمام بزرگ با حس و حال حمام های عمومی و نمره قدیمی است و همین باعث می‌شود تا برای بعضی مهمانان، دوست داشتنی باشد.

هدف ما در هتل محمودیه کاشان، برقراری آرامش و آسایش شماست. پس اگر بالا و پایین شدن از پله برای خود یا همراهتان دشوار است؛ این اتاق مناسب شما نیست. پیشنهاد می‌کنیم از اتاق های آهو و فیروزه و در صورت رزرو بودن، سایر اتاق های دوتخته دیدن کنید.

توصیفاتی که از عمارت و اتاق خواندید؛ نگاه ما بود. قطعا نگاه شما با ما فرق داشته و شما مواردی را در عمارت دیده اید یا خواهید دید که شاید به چشم ما نیامده باشد. پس لطفا دست به قلم شوید و نگاه خود را در قالب عکس و متن با ما و دیگر مهمانان به اشتراک بگذارید.

آب گرم
تلویزیون
چیلر
حمام
حوله خشک کن
سرویس بهداشتی فرنگی
سشوار
فن کوئیل
مینی بار
وایفای
نمایش همه
از 2,300,000 ت/ شب
1403/8/28
-
1403/8/29

مالک

mahmoodi

عضویت از 1401